Vanjska optimizacija

Vanjska optimizacija podrazumijeva sve radnje koje obavljaju izvan same domene koja se optimizira, radi boljeg pozicioniranja u rezultatima pretraživanja za ciljane ključne riječi.

 

Izgradnja povjerenja i autoriteta

Povjerenje i autoritet pojedine stranice danas se mjere kroz MOZ faktore DA (Domain Authority) i PA (Page Authority). Kod izgradnje te povećanja povjerenja i autoriteta, puno pomaže povezivanje sa stranicama s već visokim online autoritetima (npr. Youtube, Twitter, LinkedIn…). Na povjerenje još utječu i starost stranice te povezivanje sa stranicama s niskim povjerenjem Google-a što može degradirati stranicu.

A "Follow us" picture with social media icons (Google, Facebook...)Foto: Pixabay.com

 

Popularnost povratnog linka stranice (backlink)

Popularnost stranice može porasti dijeljenjem linka stranice sa stranicom koja dijeli sličan sadržaj (referral traffic). Time se mogu steći novi posjetitelji te rastu popularnosti obje stranice. Ova optimizacija zahtjeva mnogo truda i rada. Linkovi ne smiju biti plaćeni oglasi zato što oni mogu isteći nakon određenog vremena.

 

Tekst linka kod vanjskih linkova (anchor text)

Kod linkanja na drugu stranicu bitno je postaviti odgovarajući tekst na link koji će ga točno opisati. U ovu optimizaciju treba uložiti dovoljno vremena kako bi se izgradila zajednica korisnika koji će pratiti stranicu, podržavati te dijeliti njen sadržaj. Rezultati optimizacije podizanja pozicije i vidljivosti web stranice obično se vide tek nakon šest do dvanaest mjeseci nakon same optimizacije.

SEO optimizacija I Unutarnja optimizacija

Skip to content